Optimalisatie bedrijfsprocessen

Lopen de processen binnen je onderneming niet naar wens? Verschillen op tussenrekeningen, onnodig tijd kwijt aan uitzoekklussen, communicatieproblemen tussen de verschillende afdelingen, geen inzicht in de kosten of kom je niet meer uit het web van de complexe wet- en regelgeving? Ik ga graag aan de slag om orde in de chaos te scheppen. En ik ben wel wat gewend…..

Graag kijk ik met je samen hoe we de processen weer op rolletjes kunnen laten lopen.

 

Hoe gaan we te werk?

Stap 1: Intakegesprek

We starten met een intakegesprek om te kijken waar volgens jou de knelpunten zitten in de organisatie.

Stap 2: Aandachtspunten bepalen

Aan de hand van het intakegesprek worden de te onderzoeken punten bepaald.

Voorbeelden hiervan kunnen zijn:

  • Welke werkzaamheden behoren tot de taak van de HR medewerker, de salarisadministrateur of de financiële administratie?
  • Wat is de tijdsbesteding per activiteit?
  • Welke handelingen kunnen verder worden geautomatiseerd?
  • Welke verzekeringen en contracten heeft u lopen binnen uw onderneming?

Stap 3: Situatie in kaart brengen

Aan de hand van de bepaalde punten plannen we meekijk dagdelen of uren in om de huidige situatie in kaart te brengen.

Stap 4: Verbeterplan

Wij stellen een onderzoeks- en verbeterplan op. Hierin zullen wij de huidige situatie en de gewenste situatie in kaart brengen. Dit plan wordt met je besproken en eenmalig aangepast bij eventuele wijzigingen.

Stap 5: Doorpakken

Desgewenst helpen wij je met de implementatie van het plan.

 

Het resultaat: meer rust, meer (werk)plezier, meer tijd, meer geld

Interesse?

BiSOptimalisatie bedrijfsprocessen